شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

ربات تریدر ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین ربات های ترید کریپتو

۹ بازديد

ربات تریدر ارز دیجیتال یک برنامه برای خودکاری سازی معاملات است. در این مطلب، بهترین ربات های ترید رایگان و پولی اتوماتیک را معرفی می‌کنیم.

 

ربات های تریدر ارز دیجیتال برنامه‌های خودکار و اتوماتیکی هستند که با ساده‌سازی فرآیند سرمایه گذاری، معامله رمز ارزها را بسیار راحت کرده‌اند. یکی از مزایای ربات ترید، ارائه کارایی بهتر و خطاهای کمتر است. این نرم افزارها همچنین به‌خاطر نوسانات شدید قیمت در بازار، عاری از عواطف و احساسات انسانی هستند که باعث انجام اقدامات ناگهانی می‌شود.

ربات ترید چیست و چگونه کار می‌کند؟

ارزهای دیجیتال دارایی‌های فوق نوسانی هستند. برخلاف بازارهای سنتی، معامله در بازار کریپتو به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و شاید نشان دادن واکنش به تغییرات قیمت در کل طول شبانه روز برای تریدرها دشوار باشد. این همان جایی است که ربات های تریدر به کار می‌آیند. معامله‌گران می‌توانند مجموعه قوانین از پیش تعیین شده‌ای را در یک ربات مشخص کرده تا معامله‌شان به کاراترین حالت ممکن اجرا شود.

این ربات‌ها در واقع سیستم‌های معاملاتی خودکاری هستند که از طرف سرمایه گذار کارشان را انجام می‌دهند. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توان در صورت برآورده شدن شروط خاص، تریدها را به صورت اتوماتیک اجرا کرد. ربات تریدر اطلاعاتی نظیر قیمت‌های فعلی و سطوح تغییرات را در نظر می‌گیرد. به‌طور خلاصه، این برنامه‌ها فرآیند سرمایه گذاری را ساده‌تر و معامله رمز ارزها را آسان‌تر می‌کنند.

ربات‌ها کارایی نسبتا بهتری در مقایسه با انسان‌ها دارند و به‌خاطر عدم وجود عواطف و احساسات در آن‌ها، خطاهای کمتری را هم مرتکب می‌شوند. از آنجایی که بازار ارز دیجیتال به نوسانات شدید قیمت خود شهره است، این ویژگی به اجرای بهتر معاملات کمک شایانی می‌کند. بر اساس تخمین‌ها، ربات‌های تریدینگ الگوریتمی حدود 70 تا 80 درصد حجم معاملاتی بازار کریپتو را در اختیار دارند.

نحوه کار این نرم افزارها به این صورت است که پس از دریافت اطلاعات از بازار، برای کسب سیگنال‌های سودمند و قابل اجرا، از استراتژی‌های معاملاتی کدنویسی و از پیش تعیین شده مبتنی بر الگوهای تاریخی بازار برای طبقه‌بندی داده‌ها و اطلاعات استفاده می‌کنند.

اندیکاتورها نیز الگوهای ریاضیاتی رسم‌شده روی چارت قیمت هستند که برای شناسایی روند در بازار کاربرد دارند. ربات‌ها این پترن‌ها را در نظر گرفته و به صورت خودکار سیگنال‌های مناسب را استنتاج می‌کنند. این اندیکاتورها شامل میانگین متحرک نمایی و ساده، شاخص قدرت نسبی، اصلاح فیبوناچی، ابر ایچیموکو، انحراف معیار و موارد دیگر هستند.

خدمات ربات های معامله گر

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های ربات های تریدر می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تحلیل داده: ربات‌ها داده‌های خام بازار را از منابع مختلف رصد و تفسیر کرده و بر سر خرید و فروش ارز دیجیتال تصمیم‌گیری می‌کنند. بسیاری از ربات‌ها برای ارائه نتایج بهتر، اجازه شخصی‌سازی نوع داده را هم به کاربران می‌دهند.
  • پیش‌بینی ریسک: وجود این ویژگی در ربات های تریدر بسیار حیاتی است. این نرم افزارها برای تخمین ریسک بالقوه یک دارایی از داده‌های بازار بهره می‌برند. این اطلاعات به این ربات‌ها اجازه می‌دهد نسبت به میزان حجم سرمایه گذاری یا ترید تصمیم‌گیری کنند.
  • خرید یا فروش ارز دیجیتال: ربات‌های معامله‌گر برای خرید یا فروش استراتژیک رمز ارزها، از کلیدهای API (واسط برنامه‌نویسی کاربردی) استفاده می‌کنند. کلید API به‌عنوان رمزعبوری عمل می‌کند که برنامه ترید شما برای مدیریت حساب و ایجاد سفارش به آن نیاز دارد. این امر برای جلوگیری از خرید عمده توکن‌ها موثر است.

انواع ربات تریدر

نرم افزارهای خودکار معامله کریپتو قابلیت سفارشی‌سازی بالایی دارند و شما می‌توانید بسته به برنامه‌های سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت خود، الگوریتم آن‌ها را تعیین کنید. در این قسمت، برخی از انواع ربات ترید محبوب را معرفی می‌کنیم:

  • ربات آربیتراژ (Arbitrage Bot): یکی از محبوب‌ترین انواع این سیستم‌ها، ربات‌های آربیتراژ هستند که قیمت ارزها را در صرافی‌های مختلف با هم مقایسه کرده و برای کسب سود از اختلاف قیمت‌ها، معامله را انجام می‌دهند. با توجه به نوسان بالای بازار کریپتو، ربات‌های آربیتراژ با فرا رسیدن فرصت سودآوری، سفارش خرید یا فروش را به صورت خودکار اجرا می‌کنند. با این وجود، این نوع سودآوری جزئی است.
  • ربات گرید (Grid Bot): نرم افزارهای نوع گرید امکان خرید در کف و فروش در سقف را برای سرمایه گذاران مهیا می‌کنند.
  • ربات‌های معامله روند (Trend Trading Bot): در معامله روند (Trend Trading)، پیش از اجرای سفارش خرید یا فروش یک دارایی خاص، مومنتم آن در نظر گرفته می‌شود. بنابراین اگر روند نشان‌دهنده افزایش قیمت باشد، ربات یک پوزیشن لانگ را فعال می‌کند. در طرف مقابل، در صورت ریزش قیمت، پوزیشن شورت فعال می‌شود.
  • ربات‌های وام‌دهی ارز (Coin Lending Bot): این نوع برنامه‌ها، اجازه وام‌دهی رمز ارز به تریدرهای مارجین و بازپس‌گیری آن به همراه سود را به شما داده و باعث خودکار شدن این فرآیند می‌شوند. بنابراین شما نیز زمان کمتری برای محاسبه نرخ سود صرف می‌کنید.

امنیت ربات های تریدر چقدر است؟

با این حال، شایان ذکر است که ربات های تریدر ارز دیجیتال صرفا ابزارهایی برای اتوماتیک‌سازی معاملات بوده و مناسب همگان نیستند. بنابراین پیش از استفاده از این برنامه‌ها تحقیقات کاملی انجام دهید.

از طرفی، ربات‌ها مستعد کلاهبرداری هستند. خطا در برنامه‌نویسی نیز می‌تواند روی کارایی این نرم افزارها اثر بگذارد. به یاد داشته باشید که ربات‌ها بر اساس شروط و اوامر تعیین‌شده توسط شما اجرا می‌شوند. به همین خاطر، باید درک خوبی از نحوه کار بازار ارزهای دیجیتال داشته و استراتژی سرمایه گذاری مناسبی را ترتیب دهید.

کلیک کنید

آموزش جامع ترید ارزهای دیجیتال از صفر تا صد به صورت رایگان

معرفی بهترین ربات های ترید

در بازار، ربات‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام بسته به خدمات ارائه‌شده، برای تازه‌کاران یا حرفه‌ای‌های این صنعت مناسب هستند. در این قسمت، چند مورد از بهترین ربات های تریدر را معرفی می‌کنید. دقت داشته باشید که این معرفی به معنای توصیه ما به استفاده از این سیستم‌ها نیست و باید پیش از انتخاب هر ربات، تحقیقات کامل شخصی خود را انجام دهید. بیت 24 هیچگونه مسئولیتی در قبال این ربات‌ها ندارد.

ربات کریپتو پایونیکس (Pionix)؛ مناسب تازه‌واردان و حرفه‌ای‌ها

پایونیکس (Pionix) دارای 16 ربات تریدینگ داخلی تقریبا رایگان است که 0.05 درصد از کارمزد معاملات را به عنوان هزینه استفاده از خدمات خود دریافت می‌کند. این ربات‌ها برای هر دوی تازه‌کاران و حرفه‌ای‌ها مناسب هستند.

ربات ترید پایونیکس

برخی از محبوب‌ترین ربات‌های پایونیکس شامل Grid Trading Bot (ربات معاملاتی گرید) هستند که اجازه فروش در قیمت سقف و خرید در کف را به شما می‌دهند. ربات آربیتراژ این پلتفرم از بازار فیوچرز بایننس استفاده می‌کند که هر 8 ساعت یکبار برای شما درآمد به همراه خواهد داشت. از ویژگی‌های ربات‌های پایونیکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمزد معاملاتی منطقی 0.05 درصدی میکر و تیکر
  • مجهز به 16 ربات ترید داخلی
  • امکان کسب درآمد 15 تا 50 درصدی APR با ریسک پایین از طریق ربات آربیتراژ اسپات-فیوچرز
  • ارائه اهرم تا 5 برابر توسط ربات گرید لوریج‌دار
  • خرید بر اساس استراتژی متوسط هزینه دلاری (DCA) و کسب سود از نوسانات قیمت توسط ربات مارتینگل (Martingale Bot)
  • هولد کوین‌ها با استفاده از ربات ری‌بلنسینگ (Rebalencing Bot)
  • انجام خریدهای تکراری در بازه‌های زمانی منظم توسط ربات متوسط هزینه دلاری (DCA Bot)

ربات ترید باتس‌فولیو (Botsfolio)؛ ساده‌ترین

باتس‌فولیو (Botsfolio) با اتصال به حساب یک صرافی ارز دیجیتال و اعمال استراتژی‌های سرمایه گذاری شما، فعالیت می‌کند. برای استفاده از این ربات تریدر به هیچ مهارت یا تجربه معاملاتی نیاز نیست و این نرم افزار از طرف شما به معامله می‌پردازد. شما می‌توانید بر فرآیند مربوطه و همچنین سود و زیان‌تان نظارت داشته باشید. این ربات از طریق API به بایننس، اکی‌اکس و کوین بیس پرو متصل می‌شود.

ربات باتس فولیو

پس از واریز پول به این صرافی‌ها، می‌توانید حساب‌های خود را به این ربات متصل کرده و نسبت به نحوه سرمایه گذاری دارایی در استراتژی‌های اسکالپینگ (Scalping)، فیوچرز و پوشش ریسک تصمیم‌گیری کنید. در این حالت، امکان تعیین مقدار سرمایه گذاری روی هر استراتژی وجود دارد و سپس این ربات قوانین را به صورت خودکار اجرا می‌کند. از ویژگی‌های ربات تریدر باتس‌فولیو عبارتند از:

  • عضویت در تلگرام برای بهره‌مندی از نکات، مشارکت در جامعه و پشتیبانی
  • روش‌های پرداختی متنوع مانند اتریوم، بیت کوین، بیت کوین کش و لایت کوین
  • مجهز به نرم افزار هوشمند مدیریت ریسک
  • قیمت: 5 دلار ماهانه برای پورتفوهای به ارزش 1,000 تا 3,000 دلار، 10 دلار ماهانه برای پورتفوهای به ارزش 3,000 تا 10,000 دلار، 15 دلار ماهانه برای پورتفوهای به ارزش 10,000 تا 50,000 دلار، 20 دلار ماهانه برای پورتفوهای به ارزش 50,000 تا 100,000 دلار. به علاوه کسب 15 درصد کارمزد عملکرد روی سود هر 3 ماه یکبار

کوین‌رول (CoinRule)؛ بهترین ربات ترید موبایل

ربات مبتنی بر کلاود کوین‌رویل (CoinRule) که در سال 2017 راه‌اندازی شد، توسط تیمی مستقر در انگلستان مدیریت می‌شود. این برنامه قابلیت اتصال به صرافی‌های رمز ارزی مختلفی از جمله بایننس، هیوبی، بیتفینکس، اکی‌اکس و هات‌بیت را دارد. این ربات از معاملات شما کارمزد دریافت نمی‌کند و امکان ایجاد چندین معامله قانون محور برای بهره‌مندی از بیش از 7,000 استراتژی وجود دارد.

ربات تریدر کوین رول

این ربات از تحلیل تکنیکال پشتیبانی نمی‌کند، اما امکان استفاده از تریدینگ ویو (TradingView) برای به‌اشتراک‌گذاری نکات و استراتژی‌ها را فراهم کرده است. از جمله ویژگی‌های کوین‌رول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مک دی، باندهای بولینگر، RSI و دیگر اندیکاتورها
  • پشتیبانی از طریق ایمیل، تلگرام، وبینار و دیگر روش‌ها
  • تمپلیت‌های معاملاتی در نسخه پرو
  • تحت وب و اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS
  • قیمت: استفاده از این ربات رایگان، اما ویژگی‌ها محدود است. ورژن هابیست (Hobbyst) ماهانه 30 دلار و سالانه 359 دلار قیمت دارد. مدل تریدر (Trader) ماهانه 60 دلار و سالانه 719 دلار و پکیج پرو ماهانه 450 دلار و سالانه 5399 دلار هزینه دارد.

کریپتو هاپر (CryptoHopper)؛ بهترین ربات تریدر برای تازه‌واردان و حرفه‌ای‌ها

کریپتو هاپر (CryptoHopper) نیز یک ربات ترید تحت کلاود است که یک رویکرد معاملاتی برنامه‌نویسی‌شده الگوریتمی را به کار گرفته و به کاربران اجازه می‌دهد برای انجام تریدهای هوشمند، از سیگنال‌های خارجی استفاده کنند. کاربران همچنین قادر به اتصال و استفاده از 9 صرافی ارز دیجیتال از جمله کوین بیس، اکی‌اکس، کوکوین، بایننس، کراکن، هیوبی و بسیاری دیگر هستند.

کریپتو هاپر

با استفاده از کریپتو هاپر می‌توانید از طریق منابع مختلف از سیگنال‌های رایگان و پولی بهره‌مند شوید. دفتر این پلتفرم در آمستردام هلند قرار دارد و از بالای 30 اندیکاتور و 90 الگوی کندل استیک استفاده می‌کند. کار کریپتو هاپر به صورت 24 ساعته است و علاوه بر بیت کوین، 75 رمز ارز دیگر نیز قابلیت ترید توسط این ربات را دارند. از جمله ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استوک، RSI، باندهای بولینگر و بسیاری دیگر
  • ابزارهای تریدینگ شامل تست، تمپلیت‌های قابل ذخیره‌سازی، حد ضررهای متحرک و اندیکاتورهای تکنیکال قابل سفارشی‌سازی هستند.
  • تحت وب – برنامه موبایل یا دسکتاپ ندارد.
  • قیمت: دوره آزمایشی رایگان و برنامه‌های 19، 49 و 99 دلار ماهانه

کریپتو دات کام (Crypto.com)؛ مناسب هولد و استیک کریپتو

کریپتو دات کام (Crypto.com) دارای ربات اختصاصی نیست، اما می‌توانید از API این صرافی برای اتصال به دیگر ربات‌های تریدر استفاده کنید. امکان استفاده از APIها برای معاملات اسپات، مارجین و مشتقه وجود دارد. برای ترید با یک ربات در کریپتو دات کام، ابتدا باید یک حساب در این صرافی ساخته و پس از تایید آن، با استفاده از عملکرد کلیدهای API، یک API جدید برای ربات مورد نظر بسازید.

صرافی کریپتو دات کام

کریپتو هاپر از نمونه ربات‌هایی است که قابلیت اتصال به این صرافی را دارد. پس از اتصال ربات، می‌توانید در معامله مارجین خود تا 10 برابر لوریج قرار داده و تا 50 درصد از دارایی‌تان را وام دهید. ویژگی‌های این صرافی عبارتند از:

  • انتقال رمز ارز از طریق ویزا کارت کریپتو دات کام
  • اپلیکیشن اندروید و iOS
  • کسب پاداش تا 14.5 درصد روی واریزی ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از NFT
  • معاملات خارج صرافی

ربات ترید سانتا (TradeSanta)؛ مناسب برای معاملات لانگ و شورت

نرم افزار تریدینگ رمز ارز تحت کلاود ترید سانتا (TradeSanta) برای هر دوی معامله‌گران تازه‌کار و حرفه‌ای مناسب است و به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. همانند دیگر ربات های تریدر ارز دیجیتال در این مطلب، این برنامه را می‌توان به بسیاری از صرافی‌ها از جمله بایننس، هیوبی و دیگر موارد متصل کرد.

ربات ترید سانتا

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید از استراتژی‌های لانگ و شورت، چندین اندیکاتور و خدمات یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای استفاده کنید. با استفاده از این برنامه، قابلیت استفاده از ربات‌های گرید یا DCA را داشته یا می‌توانید سفارشات را با کمک سفارش اسمارت فعال کنید. از ویژگی‌های ترید سانتا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اجرای تعداد نامحدود ربات‌ها
  • استفاده از چندین اندیکاتور از جمله باندهای بولینگر، مک دی و RSI
  • پشتیبانی قوی
  • اپلیکیشن اندروید و iOS و پلتفرم تحت وب
  • قیمت: برنامه بیسیک رایگان دارای ماکزیمم 2 ربات است. با خرید برنامه بیسیک عضویتی به قیمت 10.5 دلار ماهانه، 49 ربات فعال و در برنامه ماکزیمم به قیمت 70 دلار ماهانه، تعداد ربات‌ها نامحدود خواهد شد. بازه 5 روزه آزمایش نیز پیش از خرید عضویت در دسترس است.

پلتفرم شریمپی (Shrimpy.io)؛ مناسب سوشال تریدینگ و کپی تریدینگ

شریمپی (Shrimpy.io) یک ابزار معامله‌گیری و مدیریت پورتفو است که به کاربران اجازه می‌دهد پورتفولیو خود در 16 صرافی مختلف را روی یک پلتفرم واحد رصد کنند. این پلتفرم همچنین از طریق اندیکاتورها و استراتژی‌ها، به یک ربات تریدر مهجز است.

ربات ترید شریمپی

با یک کلیک ساده روی دکمه Automation، می‌توانید پروتفوی خود را با کپی برداری خودکار از دیگر حساب‌هایی که آن‌ها را دنبال می‌کنید، تنظیم نمایید. در این حالت، پورتفولیو شما بر اساس نحوه خرید یا فروش اتوماتیک حساب فرد مذکور تغییر می‌کند.

علاوه بر این‌ها، پلتفرم شریمپی به شما اجازه می‌دهد با دنبال کردن دیگر کاربران، به سوشال تریدینگ (Social Trading) بپردازید. این قابلیت با به‌اشتراک‌گذاری تریدها، به معامله‌گران تازه‌کار کمک شایانی می‌کند. برای انتخاب افراد نیز شما می‌توانید تعداد فالووها، عملکرد روزانه، هفتگی، ماهانه، چارت‌ها و زمان فعالیت آن‌ها را مشاهده کنید. از ویژگی‌های دیگر شریمپی عبارتند از:

  • تست ربات‌ها پیش از آغاز خودکارسازی استراتژی‌های تخصیص پورتفو
  • 50 درصد کمیسیون روی تمام پرداخت‌ها برای 3 ماه اول
  • اکانت دمو برای کسب تجربه از پلتفرم
  • تحت وب
  • قیمت: پک استارتر 15 دلار، پروفشونال 63 دلار و اینترپرایز 299 دلار به صورت ماهانه قیمت دارند.

زیگنالی (Zignaly)؛ بهترین ربات کپی تریدینگ و ساخت ربات تریدر از پایه به صورت رایگان

با اینکه ربات ترید زیگنالی (Zignaly) بسیار جدید است، اما این برنامه اجازه ساخت استراتژی‌ها از پایه یا استفاده از استراتژی‌های معاملاتی شخص ثالث را به شما می‌دهد. این نرم افزار یکی از بهترین ربات‌های تریدینگ رایگان کریپتو است و انتخاب مناسب افراد تازه‌وارد و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

ربات تریدر زیگنالی

شما می‌توانید عملکرد ربات‌تان را روی حالت نیمه تا تمام اتوماتیک تنظیم کنید. در این سیستم تریدرهایی حضور دارند که به ارائه سیگنال معاملاتی می‌پردازند. علاوه بر این، امکان ترید پوزیشن‌ها و جفت‌های معاملاتی نامحدود وجود دارد. این ربات را می‌توان به بایننس، کوکوین و 8 صرافی رمز ارزی دیگری نیز متصل کرد. از جمله ویژگی‌های این ربات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کپی تریدینگ و ارائه قابلیت کپی کرن تجارب تریدرهای باتجربه خصوصا برای تازه‌کاران
  • سیگنال‌های رایگان و پولی و امکان فروش سیگنال‌ها
  • گزینه‌های استراتژی بازخرید DCA
  • یکپارچگی معاملاتی
  • اپلیکیشن اندروید، iOS و آیپد

هاس آنلاین (HassOnline)؛ قدیمی‌ترین ربات تریدر

هاس آنلاین (HaasOnline) یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین ربات های ترید در بازار ارزهای دیجیتال است. این نرم افزار در بین معامله‌گران فارکس و سهام محبوبیت زیادی دارد. با استفاده از این ربات، شما می‌توانید از طریق کلیدهای API، به پلتفرم‌های بورس و صرافی‌های رمز ارزی اسپات متصل شوید.

هاس آنلاین

با استفاده از زبان برنامه‌نویسی HaasScript، شما قادر به ساخت، تست و بهبود استراتژی‌های تریدینگ از پایه هستید. این یعنی امکان طراحی حتی پیچیده‌ترین استراتژی‌های معالاتی نیز وجود دارد. ویژگی‌های این سیستم شامل موارد زیر است:

  • 15 ربات سفارشی که امکان استفاده از استراتژی‌های مختلف معاملاتی نظیر اسکالپینگ، متوسط هزینه دلاری، آربیتراژ و دیگر موارد را فراهم می‌کنند.
  • استفاده از انواع سفارش‌ها در صرافی‌های مختلف و ساخت تمپلیت‌های مصنوعی سفارش
  • مک دی و اندیکاتورهای متنوع دیگر
  • داده‌های بازار مشتقه، رسم نمودار و دیگر ابزارهای خودکار ترید رمز ارز
  • پشتیبانی از اندروید و iOS
  • قیمت: عدم وجود برنامه آزمایشی. اما روی مجوز آزمایش 2 هفته‌ای این پلتفرم تخفیف 0.001 بیت کوینی وجود دارد. قیمت برنامه Beginner این پلتفرم از 0.047 بیت کوین شروع می‌شود.

ربات تریدر 3کاما (3Commas)؛ یکپارچگی با تریدینگ ویو

3کاما (3Commas) برای ساخت ربات های ترید خودکار در 22 صرافی بزرگ به‌کار می‌رود. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید استراتژی‌های متوسط هزینه دلاری را استفاده کرده و برای دریافت سیگنال از اشخاص ثالث، آن را با تریدینگ ویو هم یکپارچه کنید.

ربات ترید 3 کاما

همچنین امکان تحلیل پورتفو و معامله رمز ارز نیز با استفاده از 3کاما وجود دارد. این ربات تریدر ارز دیجیتال محبوبیت بالایی دارد و با 3,000 کاربر، روزانه بیش از 10 میلیون دلار حجم معامله را پردازش می‌کند. ویژگی‌های این پلتفرم شامل:

  • پنل اسمارت ترید اجازه خرید یا فروش جفت‌های ارزی را با استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک می‌دهد.
  • قابلیت تنظیم انواع مختلف سفارش از جمله لیمیت، تریلینگ، مارکت، تیک پرافیت، استاپ لاس و دیگر انواع سفارش
  • اپلیکیشن اندروید و iOS
  • قیمت: گزینه استارتر بدون ربات ترید 14.5 دلار، ادونس 49.5 دلار و پرو 24.5 دلار هزینه دارد.

ربات ترید بیتس‌گپ (Bitsgap)؛ مناسب آربیتراژ در صرافی‌های رمز ارزی

با استفاده از ربات معامله‌گر بیتس‌گپ (Bitsgap) می‌توان به بیش از 25 صرافی ارز دیجیتال متصل شد. این پلتفرم دارای برنامه تست 14 روزه رایگان و امکان ساخت حساب با اکانت گوگل و فیسبوک است. در واقع، پیش از خرید برنامه‌ها، می‌توانید ویژگی‌های ارائه‌شده را از طریق یک دموی صرافی بررسی کنید.

بیتس گپ

با استفاده از این ربات می‌توانید در صرافی‌ها به آربیتراژ پرداخته و سیگنال‌های درستی از بازار دریافت نمایید. علاوه بر ترید خودکار، قابلیت رصد پورتفو نیز در این پلتفرم وجود دارد. از دیگر ویژگی‌ها عبارتند از:

  • امکان تست برای بهینه‌سازی ربات‌های تریدینگ از پیش‌ساخته‌شده طی بازارهای صعودی و نزولی
  • معامله آربیتراژ در صرافی‌های مختلف
  • مدیریت و رصد پورتفو
  • تحت وب
  • قیمت: برنامه بیسیک 19 دلار، ادونس 44 دلار و پرو 110 دلار ماهانه هزینه دارد.

ربات تریدر ترالیتی (Trality)؛ بهترین پلتفرم ساخت و فروش ربات

ترالیتی (Trality) ابزاری عالی برای ساخت و توسعه یک ربات است که امکان استقرار آن روی صرافی‌ها از طریق API وجود دارد. تریدرها از طریق اتوماسیون قادر به جلوگیری از ضرر در معاملات هستند. با استفاده از ترالیتی می‌توانید به ایجاد استراتژی معاملاتی با هدف فروش نیز بپردازید.

ترالیتی

این پلتفرم دارای ابزارهای آسان ساخت ربات است که از یک ادیتور کد ساده استفاده می‌کند. البته با اینکه ترالیتی برای عاشقان پایتون طراحی شده، اما قادر به برطرف کردن نیاز تازه‌واردان هم هست. ابزار Rule Builder این پلتفرم امکان ساخت الگوریتم ربات بدون نیاز به مهارت کدنویسی را فراهم کرده است. ویژگی‌های ترالیتی شامل:

  • آزمایش استراتژی‌ها و پیپر تریدینگ
  • پشتیبانی از 4 صرافی بایننس، بیت‌پاندا، کوین بیس پرو و کراکن
  • تحت وب و اپلیکیشن موبایل
  • قیمت: برنامه بیسیک رایگان، اما حجم معامله به 5,000 یورو محدود است. برنامه Knight ماهانه 9.99 یورو، Rook ماهانه 39.99 یورو و برنامه Queen ماهانه 59.99 یورو قیمت دارد.

جمع‌بندی

ربات های ترید مختلفی در بازار وجود دارد که بسیاری از آن‌ها را می‌توان به صرافی‌های ارز دیجیتال نظیر بایننس، هیوبی، کوین بیس، کراکن و موارد دیگر متصل کرد. از ربات تریدر برای خودکار سازی معاملات و جلوگیری از دخالت عواطف و احساسات انسانی تاثیرگذار استفاده می‌شود.

 

شرکت رمزگشا 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.